Metode de slabit: mersul vs. alergatul

Alergatul arde grasimea. 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

Pot să elimin grăsimea de pe burtă alergând? | Secretele Caloriilor

Distribuiți pe Twitter fot. Alergatul timp de 30 de minute, va arde aproximativ slimming leotard calorii. Pentru comparație, yoga arde aproximativ de calorii în 30 alergatul arde grasimea minute de exercițiu.

alergatul arde grasimea suplimente slabit femei

S-ar putea să te gândești acum că, cu cât alergi, cu atât mai multe calorii arzi și pierzi în greutate mai repede, dar, din păcate, cu cât alergi, cu atât corpul devine mai eficient — ceea ce înseamnă că vei arde mai puține calorii. Mulți alergători începători al căror obiectiv principal este reducerea greutății, fac câteva greșeli simple în calea lor spre acest rezultat.

Sus Ideea cea mai vehiculata este ca exercitiile cardio sunt o mai buna metoda pentru a scapa de surplusul de grasime decat mersul pe jos. Insa, veti afla exact de ce mersul pe jos este o practica mai benefica si eficienta pentru a slabi decat alergatul. Multe persoane opteaza pentru exercitiile cardio pentru a arde grasimile si a pierde din greutate. Totusi, aceste exercitii nu vizeaza castigarea in masa musculara, ci doar de a avea rezistenta pentru a practica culturismul, in special.

Cea mai mare dintre ele este credința, că cu cât aleargă mai repede, cu atât vor pierde mai rapid în greutate. Nu merge așa. În primul rând, ar trebui să distingi arderea caloriilor de arderea grăsimilor. Poți slăbi în timp ce alergi? Cum și cât să alergi pentru a slăbi? Poți slăbi alergând — antrenamentul cardio și regularitatea Alergarea este un antrenament de mare intensitate, așa-numitul antrenament cardio.

alergatul arde grasimea cum de a arde grăsimea coapsei în timp ce stați

Acest grup de antrenamente este creat pentru cei care ar dori să ardă grăsimea și să descopere mușchii. Întregul corp lucrează în timpul alergatului. Picioarele se mișcă cel mai intens, dar, de asemenea, punem în mișcare burta și brațele.

Datorită acestui fapt, alergarea nu numai că arde grăsimile din zonele problematice ale corpului nostru, dar dezvăluie și mușchii ascunși sub țesutul adipos. Cu toate acestea, nu poți slăbi alergând, dacă alergi o dată pe lună sau din an în paște.

Alergatul aduce rezultate vizibile, atunci când mergi la antrenament de cel puțin 3 ori pe săptămână. Slăbitul prin alergare este o chestiune de a combina utilul cu plăcutul. Alergatul combinat cu alimentație sănătoasăpoate reduce kilogramele și să ajute la sculptatul stomacului.

10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

Totuși, un astfel de slăbit, este un proces continuu care, cu o pregătire regulată, îmbunătățește constant aspectul figurii noastre.

Arderea grăsimilor în timpul alergatului Câte calorii arzi în timpul alergatului, depinde de mulți factori. Ritmul și greutatea corpului tău sunt importante aici. Cel mai bine este să combini alergatul de mare intensitate cu secțiuni de jogging.

Această intercalare a secțiunilor de intensitate înaltă și joasă, se numesc intervale.

10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

Cu toate acestea, traseele de intervale sunt destinate persoanelor instruite. Utilizatorii alergatul arde grasimea pot, de asemenea, să intensifice arderile, prin încheierea antrenamentului cu o durată mai lungă, într-un ritm conversațional.

În acest fel, vom consuma rapid o parte semnificativă a glicogenului, iar atunci când trecem la un ritm de intensitate scăzută, grăsimea se va arde eficient din primele minute. Cu toate acestea, trebuie amintit că nu este permis să se facă intervale în fiecare zi, deoarece organismul are nevoie de timp pentru a se regenera.

Dacă te antrenezi și nu poți vedea rezultatele, consultați calendarul tău. Alergatul de 45 de minute sau mai multe alergări de 20 de minute pe săptămână, nu vor arde suficiente calorii, pentru a pierde în greutate.

Cum faci sa arzi mai multa grasime cand alergi

Pentru a pierde aproximativ 1 kg pe săptămână, trebuie să reduceți aportul de de calorii în fiecare zi, combinând dieta și exercițiile fizice. Cât să alergi pentru a slăbi? Dacă mergem la cursuri după-amiaza sau seara, atunci mai întâi organismul atrage energie, din carbohidrații consumați în timpul zilei. Se acumulează în mușchi sub formă de glicogen.

alergatul arde grasimea pierdere de succes în greutate pe tamoxifen

Deci începerea arderii grăsimilor abia după 30 de minute de alergare, este un mit. Se întâmplă mult mai devreme, dar într-o măsură mai mică. Deci, când ieșim pentru un antrenament liniștit, merită să alergăm mai mult de de minute. Deși îl asociem cu excesul de greutate și obezitatea, îndeplinește multe funcții importante în organism, inclusiv protejează împotriva frigului și condiționează secreția anumitor hormoni.

Vrei sa slabesti? Alearga!

Ar trebui să iei în considerare cele de mai sus, atunci când alegi exerciții cu intensitate adecvată și când alergatul arde grasimea rezultatele.

Dacă te antrenezi cu cineva, nu compara rezultatele voastre — pierderea în alergatul arde grasimea pe o scară, este doar un număr și depinde de mulți factori.

Cum să alergi pentru a slăbi? Începe cu o plimbare rapidă timp de 10 minute pentru a te încălzi. Când ești gata să începeți intervalele, aleargă timp de două minute și apoi un minut de mers. După o plimbare de un minut, aleargă pentru încă două alergatul arde grasimea și apoi fă încă un minut de mers.

Repetă acest lucru de câte ori este posibil iar apoi odihnește-te, după o plimbare ușoară de 10 minute, pentru a-ți reduce ritmul cardiac.

Cu toții am dori să scăpăm de veșnicul nostru inamic — grăsimea, dar urmează întrebarea : Cum? Îți propun să încerci antrenamentul cardio pe stomacul gol.

Alergatul arde grasimea timp, ar trebui să poți crește timpul de rulare sau numărul de intervale.