De ce să mănânci multe proteine ​​în timpul dietei?

Cum se numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate, Ai nevoie de grăsime pentru a slăbi! Grăsime pentru slăbit

Bazându-vă pe macronutrienți macroutilizați în mod obișnuit de persoanele care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, vă poate ajuta să atingeți o varietate de obiective de sănătate.

Ce sunt Macronutrienții?

Aceasta implică urmărirea caloriilor și a tipurilor de alimente pe care le consumați pentru a îndeplini anumite obiective de macronutrienți și calorii.

Numărarea macrocomenzilor este relativ ușoară, dar poate fi confuză dacă sunteți nou. Acest articol explică avantajele numărării macrocomenzilor și oferă un ghid pas cu pas pentru a începe.

ninja cântăreață pierdere în greutate rishi ciuperci pierde în greutate

Care sunt macronutrienții? Pentru a număra corect macronutrienții, este important să știm ce sunt și de ce unii oameni au nevoie de nivele diferite de macronutrienți decât alții. Glucidele Carbohidrații includ zaharuri, amidon și fibre 1.

Mănâncă încet

Majoritatea tipurilor de carbohidrați sunt transformate în glucoză sau zahăr din sânge, pe cum se numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate corpul dumneavoastră îl folosește fie pentru energie imediată, fie stocat ca glicogen - forma de glucoză care stochează - în ficat și mușchi.

Carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram și constituie, în general, cea mai mare parte din aportul de calorii al oamenilor. Carbohidrații se găsesc în alimente precum cerealele, amidonul, fasolea, produsele lactate și fructele. Grăsimi Grăsimile conțin cele mai multe calorii dintre toți macronutrienții la 9 calorii pe gram.

cum să pierdeți în greutate 60 de lire sterline rapid cea mai bună procedură pentru a elimina grăsimea corporală

Corpul dumneavoastră are nevoie de grăsime pentru energie și pentru funcții esențiale, cum ar fi producerea de hormoni, absorbția nutrienților și menținerea temperaturii corpului 3.

Grăsimile se găsesc în alimente precum uleiuri, unt, avocado, nuci, carne grasă și pește.

Ar trebui să numărați macro-urile în loc de calorii? - Pierdere În Greutate

Proteină Ca și carbohidrații, proteinele oferă 4 calorii pe gram. Proteinele sunt vitale pentru procese precum semnalizarea celulară, funcția imunitară și construirea de țesuturi, hormoni și enzime. Ouăle, păsările de curte, peștele, tofu și linte sunt exemple de alimente bogate în proteine.

Pagina principala 5 moduri de a pierde în greutate fără a număra caloriile sau macrocomenzile Înainte de a intra în modalitățile de a pierde în greutate fără a număra caloriile sau macrocomenzileca o avertizare, nu vreau să spun că caloriile sau macrocomenzile nu contează - la fel. Pierzi în greutate când arzi mai multe calorii decât consumi. Problema este cât de multe calorii arzi și câte consumi sunt ținte în mișcare care pot fi afectate de mulți factori.

Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de mulți factori. Cum să le numeri Învățarea numărării macronutrienților necesită un efort, dar este o metodă pe care o poate folosi oricine.

Ce sunt macro-urile?

Pașii următori vă vor ajuta să începeți. Determinați-vă nevoile calorice Pentru a calcula necesarul total de calorii, trebuie să determinați cheltuielile de energie de repaus REE și cheltuielile de energie de repaus NREE. REE se referă la numărul de calorii arse de o persoană în timp ce se odihnește, în timp cum se numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate NREE se referă la caloriile arse în timpul activității și digestiei 5.

Pentru a vă determina necesarul global de calorii, puteți utiliza un calculator online simplu sau Mifflin-St. Caloriile pot fi adăugate sau scăzute din cheltuielile totale pentru a atinge diferite obiective. Cu alte cuvinte, cei care încearcă să slăbească ar trebui să consume mai puține calorii decât arde, în timp ce cei care doresc să câștige masă musculară ar trebui să își mărească numărul.

Decideți distribuția ideală a macronutrienților După determinarea numărului de calorii de consumat în fiecare zi, următorul pas este determinarea raportului de macronutrienți care este cel mai potrivit pentru dvs. Raportul dvs. O persoană care urmează o dietă ketogenică ar avea nevoie de mult mai multe grăsimi și mai puțini carbohidrați, în timp ce un atlet de rezistență ar putea avea nevoie face ca pierderea in greutate chesteze mai mult aport de carbohidrați.

După cum puteți vedea, raportul macronutrienților poate varia în funcție de preferințele dietetice, obiectivele de slăbire și alți factori. Urmăriți-vă macro-urile și aportul de calorii Apoi este timpul să începeți să vă urmăriți macrocomenzile. Cel mai convenabil mod de a urmări macro-urile poate fi prin intermediul unei aplicații precum MyFitnessPal, Lose It!

Aceste aplicații sunt ușor de utilizat și special concepute pentru a simplifica urmărirea macro-urilor. În plus, o scală digitală pentru alimente vă poate ajuta să vă urmăriți macrocomenzile - deși acest lucru nu este necesar.

Plătiți 31.820 USD / lună (RAPID) pe pilot automat complet (Faceți bani cu acest tutorial Digis...

Dacă investiți într-unul, cântăriți fiecare aliment pe care îl consumați înainte de a-l înregistra în aplicația la alegere. Multe aplicații au un cititor de coduri de bare care introduce automat o porțiune din alimentele scanate în jurnalul de macrocomenzi.

  • Mario pierdere în greutate aventuri
  • Folosit popular de persoanele care caută să scadă în greutate sau să crească masă musculară, numărarea macronutrienților macros vă poate ajuta să atingeți diverse obiective de sănătate.
  • Principal Recomandate Ce sunt macro-urile?
  • Subțire cu robin
  • Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate?
  • Возникало трудно преодолимое желание идти вперед с вытянутыми руками, чтобы нащупать реальные границы этого необычайного помещения.
  • Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit

De asemenea, puteți scrie macrocomenzi într-un jurnal fizic. Metoda depinde de preferințele dvs. Amintiți-vă, nu trebuie să vă atingeți obiectivele macro.

  • Slabeste grasime
  • Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate.
  • Ar trebui să vă numărați macro-urile?
  • Fatkiller einnahme
  • Slăbește mai repede: de ce ar trebui să numeri macro-urile în loc de calorii de acum înainte Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Când vine vorba de slăbit rapid, nu poate merge suficient de repede pentru noi.
  • Grăsime pentru slăbit Cu aceste sfaturi, puteți accelera pierderea în greutate rămânând sănătos!
  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -

Încă îți poți atinge obiectivele, chiar dacă depășești câteva grame în fiecare zi. Avantaje Există mai multe avantaje ale numărării macronutrienților.

Cum se numără macrocomenzile un ghid pas cu pas

Poate îmbunătăți calitatea alimentelor Numărarea macro-urilor vă poate atrage atenția asupra calității alimentelor, mai degrabă decât asupra conținutului său caloric. De exemplu, un castron de cereale dulci ar putea conține la fel de multe calorii ca un castron de ovăz acoperit cu fructe de pădure și semințe de dovleac, dar conținutul de macronutrienți al acestor mese variază foarte mult.

Numărarea macrocomenzilor vă poate determina să alegeți alimente mai sănătoase, cu nutrienți, pentru a satisface intervalele de macronutrienți definite.

cum să pierdeți greutatea fără a pierde grăsime boala celiacă fără pierderea în greutate

Cu toate acestea, macaroanele și caloriile pot conține în continuare alimente nesănătoase. Prin urmare, este important să faceți din alimentele sănătoase o prioritate.

Poate favoriza pierderea în greutate Numărarea macro-urilor poate fi deosebit de eficientă pentru pierderea în greutate, deoarece stabilesc recomandări dietetice specifice. De exemplu, urmărirea macro-urilor îi poate ajuta pe cei cu diete bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt legate de pierderea în greutate 9.

Mai mult, cercetările arată că urmărirea consumului de alimente poate ajuta la menținerea greutății pe termen lung Poate ajuta cu obiective specifice Numărul de macronutrienți este popular în rândul sportivilor și al celor cu obiective specifice de sănătate, altele decât pierderea în greutate.

Politica De Confidențialitate Trebuie să numărați macro-urile? Iată cum este diferit de numărarea caloriilor, potrivit experților Numărarea caloriilor a fost una dintre cele mai populare metode pentru a pierde în greutate, dar cât de important este să se numere macrocomenzile?

Oricine dorește să-și construiască masa musculară poate avea necesități proteice mai mari decât oamenii care doresc pur și simplu să elimine excesul de grăsime corporală. Numărarea macro-urilor este esențială pentru persoanele care au nevoie să consume cantități specifice de macronutrienți pentru a îmbunătăți performanța și a câștiga masa corporală slabă.

Ai nevoie de grăsime pentru a slăbi! Grăsime pentru slăbit

Numărul de macrocomenzi vă poate asigura nevoile de macronutrienți. Poate promova alimentația mai sănătoasă și îmbunătățirea calității alimentelor. Cum să vă satisfaceți nevoile În funcție de intervalele de macronutrienți, cei care numără macro-urile pot avea nevoie să adauge sau să reducă alimente bogate în carbohidrați, grăsimi sau proteine.

Mai jos sunt exemple de alimente sănătoase pentru fiecare macronutrient. Unele alimente conțin mai multe macronutrienți și pot satisface nevoi diferite.

pierde grăsimea buric mânca mai puțin tragus piercing legat de pierderea în greutate

Glucidele Boabe, inclusiv ovăz, orez brun și quinoa Aluat de grâu integral Legume cu amidon, cum ar fi cum se numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate, cartofi dulci și dovlecei de iarnă Fructe precum fructe de padure, banane, ananas si mere Fasole, linte și mazăre.