Importanța apei

Graham crackers pierdere în greutate

Conținutul

    Ghid alimentar zilnic TLC pentru scăderea colesterolului Dulciuri și gustări Unele dulciuri și gustări - cum ar fi produsele de patiserie prăjituri și prăjituribiscuiții de brânză și unele chipsuri - sunt deseori bogate în grăsimi saturate și colesterol.

    pot să pierd greutatea în perioada mea

    Iată câteva dulciuri și gustări cu conținut scăzut de grăsime pe care să le cumpărați și să le folosiți doar din când în când: Prăjitură cu alimente înger, acoperită cu piure de fructe sau felii de fructe proaspete Brownies, prăjituri, cheesecake, cupcakes și produse de patiserie fără grăsimi sau cu conținut scăzut de grăsimi Biscuiți fără grăsimi sau cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi biscuiții pentru animale, biscuiții pentru alimente ai diavolului, smochine cu smochine și alte fructe, butoane de ghimbir și napolitane cu vanilie sau lămâie Iaurt degresat sau degresat, înghețate de fructe, lapte cu gheață, șerbet și graham crackers pierdere în greutate Deserturi cu gelatină - urmăriți frișca!

    Așa că alegeți-le doar din când în când, mai ales dacă încercați să vă controlați greutatea pentru a vă îmbunătăți nivelul de colesterol din sânge. Nu toate gustările sunt bogate în grăsimi saturate și colesterol.

    pierde grăsime peste 60 de ani

    Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți Ghidul alimentar zilnic TLC pentru scăderea colesterolului.