Orez sau roti pentru cresterea in greutate

Pierderea în greutate a roții

Roata de slăbire

Jowar roti, un pâine tradițională indiană, este făcută exclusiv din făină de jowar sorg și apă. Datorită acestor ingrediente simple, caloriile jowar roti și descompunerea sa nutrițională depind de specificul făinii pe care o utilizați. Jowar roti este un tip de pâine plată indiană. Sorgul este synedrex fat burner recenzii mod natural fără gluten și, după cum remarcă Indira, asta este ceea ce face atât de dificil să lucrezi aluatul roti jowar.

Orez sau roti pentru cresterea in greutate

Deoarece singurele ingrediente din acest paine sunt făina și apa, caloriile de jowar roti și alte informații nutriționale depind în totalitate de făina pe care o utilizați. Distribuția macronutrienților este de 3 grame de proteine, puțin sub 1 grame de grăsimi și 24 de grame de carbohidrați în făina de jowar, plus 2 grame de fibre și 2 grame de zahăr.

Pagina principala Pierderea în greutate: Roti vs. Rice, Ce este mai sănătos să mănânci atunci când încerci să arunci kilogramele în plus? Pierderea în greutate: Atât roti, cât și orezul au aproape aceeași cantitate de calorii și carbohidrați. Cu toate acestea, valoarea lor nutrițională generală diferă. Citiți mai departe pentru a afla ce este mai bine să slăbiți.

Aceeași porție de făină de jowar conține 1, 8 miligrame de fier și 9, 9 miligrame de sodiu. Ce zici de Sorg?

pierderea în greutate a roții

Deoarece jowar este sorg cunoscut și sub denumirea de porumb de guineăiar informațiile nutriționale sunt neapărat specifice produsului de marcă la îndemână, este util să vă uitați la informațiile nutriționale fără marcă ale USDA pentru făina de sorg. Potrivit USDA, un sfert de cană de făină de sorg conține5 calorii, defalcate în puțin peste 2, 5 grame de proteine, puțin peste 1 gram de grăsime și puțin peste 23 de grame de carbohidrați.

Aici le-am enumerat aici în ordinea conținutului nutrițional, preferatul nostru fiind numărul 1: 1. Crupe de ovăz: THI a preferat ovăzul. Toate tipurile de cereale de ovăz încep ca niște crupe, care sunt boabe prăjite.

Acea sfertă cană de făină de sorg conține și aproximativ 2 grame de fibre și puțin sub 0, 6 grame de zahăr, împreună cu 3, 6 miligrame de calciu, doar mai pierderea în greutate a roții de 1 miligrame de fier, puțin sub 38 miligrame de magneziu, 84 miligrame de fosfor, 98 miligrame de potasiu și 0, 9 miligrame de sodiu.

În cele din urmă, rețineți că, în timp ce roti se referă la tipul de pâine plată, jowar este tipul de bob utilizat.

Deci nu toate tipurile de roti vor fi făcute cu făină de jowar sau sorg. De exemplu, USDA oferă, de asemenea, informații nutriționale pentru roti comerciale făcute cu grâu.

Acest lucru este deosebit de important dacă mănânci fără gluten, așa că asigură-te că ai grijă la ce fel de cereale primești în bucătărie indiană achiziționată comercial sau la orice fel pierderea în greutate a roții făină destinată fabricării roti.

pierderea în greutate a roții

Ce altceva mănânci? Dacă contați calorii sau încercați să vă echilibrați aportul de nutrienți, nu uitați să luați în considerare informațiile despre calorii și nutriție pentru orice alte alimente pe care le mâncați cu jowar roti. Când aveți îndoieli, verificați eticheta cu privire la informațiile nutriționale. Dacă nu este disponibilă nici o etichetă, FoodData Central al USDA este una dintre cele mai bune surse de informații nutriționale cu privire la numeroase alimente.

Și, deși ingredientele jowar roti sunt înșelător de simple, conținutul său de fibre se poate adăuga rapid ca parte a unei diete echilibrate.

pierderea în greutate a roții

Fibrele nu anulează carbohidrații din jowar roti, dar oferă numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv o mai bună sănătate intestinală, un nivel mai scăzut al colesterolului și un control mai bun al nivelului de zahăr din sânge. Departamentul de Sănătate și Servicii Umane recomandă adulților să consume între 22, 4 și 33, 6 grame de fibre pe zi, în funcție de vârstă și sex.