Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului acasă - Cauze și soluții - Ingrijirea Pielii -

Pierderea în greutate abdomen superioară

La pachet Grăsimea abdominală din zona abdominală superioară este o sursă obișnuită de frustrare. Toate abdomenele și scândurile din lume pot întări mușchii din acea zonă, dar ar putea rămâne un strat de grăsime.

O combinație de genetică, factori de stil de viață și dietă determină locul în care corpul dvs. Pentru unii oameni, regiunea superioară a burții este ultimul loc în care apare pierderea de grăsime.

Exercițiile cardio, antrenamentul cu greutăți, pierderea în greutate și alegerile stilului de viață pot lucra împreună pentru a reduce grăsimea superioară a burții. Iată câțiva pași pentru a vă ajuta să începeți. Cum se reduce grăsimea superioară a burții Grăsimea superioară a abdomenului este diferită de cea inferioară a abdomenului în unele moduri importante.

Grăsimea inferioară a abdomenului este puțin mai rezistentă la absorbție, ceea ce înseamnă că este mai greu de scăpat.

Cum se reduce grăsimea superioară a burtei

Dar și grăsimea superioară a burții poate fi încăpățânată. Ideea că te poți antrena pentru a viza depuneri specifice de grăsime de pe corpul tău este un mit.

În mâinile nevoii de a lua gantere. Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului.

Nu puteți pierde grăsime din nicio zonă a corpului fără a pierde grăsime în general. Indiferent cât de multă greutate sau grăsime încercați să pierdeți, planul dvs.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului acasă

Înainte de a începe să încercați să reduceți grăsimea corporală, recunoașteți că a avea pierderea în greutate abdomen superioară anumită cantitate de grăsime pe corp este normal, sănătos și face parte din a fi om.

Dacă indicele de masă corporală IMC este deja scăzut, pierderea grăsimii superioare a burții poate fi o provocare deosebită și poate dura ceva timp. Cum se creează un deficit caloric Pentru a crea un deficit caloric, trebuie mai întâi să înțelegeți conceptul de bază.

Dacă numărul de calorii pe care le consumați în fiecare zi este egal cu numărul de calorii pe care le ardeți prin activitate, greutatea dvs. Dacă doriți să slăbiți sau să reduceți grăsimea corporală, trebuie să consumați mai puține calorii decât ardeți. Puteți face acest lucru restricționând aportul zilnic de calorii, mărind nivelul de activitate zilnică sau ambele.

Pentru a pierde un kilogram de grăsime, trebuie să arzi aproximativ 3.

Pași pentru a reduce grăsimea superioară a burții

Asta înseamnă că, dacă arzi în mod constant cu de calorii mai mult decât consumi în fiecare zi, vei pierde în greutate cu o rată de aproximativ o lire pe săptămână. Pierderea a mai mult de 1,5 până la 2 kilograme pe săptămână necesită restricții excesive de calorii și nu este recomandată pentru majoritatea oamenilor.

pierde greutatea menține metabolismul ridicat pierdere în greutate youngsville la

Dieta pierderea în greutate abdomen superioară a scăpa de grăsimea superioară a burții Contează ceea ce mănânci atunci când încerci să slăbești. Dacă ții o dietă pentru a scăpa de grăsimea superioară a burții, trebuie să ții cont de câțiva factori importanți.

pierderea în greutate adele înainte și după dieta de detoxifiere si slabire cu lamaie

Grăsimea superioară a burții poate fi rezultatul depozitării corpului de greutatea apei. Consumul de sodiu, deshidratarea și lipsa de electroliți pot determina corpul să rețină apa. Acest lucru vă poate face stomacul și alte zone ale corpului să pară umflate. Respectați o dietă săracă în sare în timp ce lucrați pentru a pierde grăsimea din burtă.

Reduslim - Modalitate bioactivă de a scăpa de grăsimea corporală!

Grăsimea din burtă poate fi afectată și de cantitatea de fibre pe care o consumi. Când nu consumați suficientă fibră, stomacul poate fi împins spre exterior de gaze și de deșeuri din sistemul digestiv.

Dormiți bine pentru a reduce grăsimile Baloanele superioare ale burtei când aveți o abundență de grăsime viscerală care țese în interiorul și în jurul organelor voastre. Grăsimea acționează de fapt ca un organ endocrin, provocând inflamații și eliberarea compușilor care contribuie la bolile cardiovasculare, diabetul de tip 2 și alte probleme de sănătate. Din fericire, această grăsime superioară abdominală răspunde destul de mult la eforturile clasice de pierdere în greutate, inclusiv dieta și exercițiile fizice.

Acesta este rezultatul unui intestin lent, care nu are suficientă fibră pentru a împinge alimentele prin și în afară din tractul digestiv în timp util. De aceea, consumul unei diete bogate în alimente bogate în fibre poate ajuta la scăderea în greutate și la grăsimea din burtă. De asemenea, ușurează tăierea caloriilor, deoarece fibrele te ajută să te simți sătul mai mult timp.

Când lucrați pentru a pierde grăsimea abdominală, evitați amidonul alb, cerealele procesate, băuturile răcoritoare și alimentele bogate în zahăr.

Ce este slăbitul din grăsime?

Aceste alimente vă pot perturba sistemul endocrin și vă pot face mai greu corpul să renunțe la grăsime. Poza cu barca Pentru a încerca yoga pentru pierderea în greutate, începeți simplu cu Boat Pose. Stai pe un covor de yoga cu picioarele întinse în fața ta. Îndoiți genunchii, ridicați picioarele de pe podea până când tibiile sunt paralele cu podeaua.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.

Extindeți brațele în fața dvs. Țineți poza, fiind atenți la respirație, timp de 30 de secunde sau mai mult.

CUM SĂ ARZI GRĂSIMEA SUPERIOARĂ A ABDOMENULUI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Reveniți la o poziție neutră și repetați de 8 până la 10 ori pentru a vă pierderea în greutate abdomen superioară miezul și burta superioară. De asemenea, puteți adăuga greutăți sau o minge medicamentoasă pentru a face acest lucru mai provocator. Așezați-vă pe un covor de yoga cu fundul pe pământ, genunchii îndoiți și picioarele plate pe podea. Strângându-vă abdomenele și menținându-vă fundul apăsat pe podea, lăsați-vă înapoi până când ajungeți la un unghi de 45 de grade cu podeaua.

Aduceți-vă mâinile împreună chiar deasupra abdomenului. Răsuciți încet corpul într-o parte, aducând greutatea pe o parte a corpului. Răsuciți-vă înapoi către cealaltă parte. Încrucișați-vă gleznele dacă simțiți că vă pierdeți echilibrul. Răsuciți-vă înainte și înapoi rapid dacă puteți, dar mențineți-vă picioarele la un unghi de 45 de grade. Încercați să continuați un minut întreg înainte de a vă opri.

Așezați-vă cu picioarele drepte în fața dvs. Întindeți-vă mușchii abdominali și imaginați-vă un șnur atașat la butonul buric, trăgându-vă spre cer. Folosiți palmele pentru a vă împinge burta în sus.

8 ani dorește să piardă în greutate max burn burn find burner

Folosiți-vă tocurile pentru a vă ridica mai sus, dacă puteți. Țineți această poziție câteva secunde înainte de a elibera și de a reveni, cu control, într-o poziție neutră. Repetați de 10 până la 12 ori pentru un set.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Așezați-vă plat pe o parte, cu un braț în afară. Îndoiți genunchii și puneți picioarele una peste cealaltă la un unghi de 45 de grade. Așezați greutatea corpului pe antebrațul brațului extins. Folosiți-vă mușchii oblici pentru a vă strânge într-o poziție laterală a scândurii. Ridicați brațul care nu este pe podea spre cer și mențineți această poziție cât de mult puteți.

Reveniți încet la poziția de pornire.

Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate

Repetați de 8 până la 10 ori pentru un set.