5 provocări de fitness pentru a pierde în greutate și pentru a deveni sănătos

Provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

Care este rezoluția dvs.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

O mare parte din rezoluțiile de Anul Nou se învârt în jurul sănătății și fitnessului. Participarea la o provocare de 30 de zile este o modalitate excelentă de a începe obiectivele în timp ce obțineți îndrumarea de care aveți nevoie.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

Aceste teste vizează diferite tipuri de nevoi, de la pierderea în greutate până la exercitarea anumitor zone ale corpului. Alegeți ce funcționează pentru dvs.

  1. Destinat adulților peste 17 ani 3.
  2. Pagina principala Cele mai importante provocări privind pierderea în greutate - Lista finală a internetului Sunteți gata să adăugați ceva distracție în călătoria dvs.
  3. Destinat adulților peste 17 ani Adăugați în lista de dorințe Instalați Pierdeți grăsimea de pe burtă începând acum o provocare de fitness de 30 de zile.
  4. Porumbul vă poate ajuta să pierdeți în greutate

În mod ideal, o provocare de fitness ar trebui să vă facă să găsiți un antrenament de bază și o rutină de fitness cu care sunteți mulțumit. Antrenament complet de 30 provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate zile fără echipament web Antrenamentele nu ar trebui să necesite în mod necesar un abonament scump la sala de sport.

Vă puteți antrena în formă fără să cheltuiți nici un ban, datorită acestei provocări de fitness de 30 de zile de către antrenorul Amanda Kloots.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

Nu necesită deloc echipament, deci îl puteți face oriunde - acasă, la serviciu sau în parc. Există în total cinci mișcări de învățat: Două pentru cardio sănătos pentru inimă și trei pentru tonifierea mușchilor.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

În fiecare zi, va trebui să efectuați două dintre mișcările de tonifiere și una dintre mișcările cardio, pentru atâtea repetări, așa cum este menționat în antrenament.

Urmați-l timp de o lună și vedeți-vă corpul schimbându-vă. Dacă ți-a plăcut accesibilitatea ușoară a acestei provocări de fitness, există câteva alte astfel de antrenamente fără echipament pe care le poți încerca.

Cele mai ieftine și cele mai bune sims 4 slăbind

A te forma nu a fost niciodată mai ieftin. Greutatea corporală de 30 de zile și provocarea HIIT web Revista Shape a realizat propriul antrenament de 30 de zile care nu folosește niciun echipament.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

Acestea sunt exerciții de greutate corporală care adaugă metodologia HIIT antrenament la intervale de intensitate mare. Așadar, veți arde grăsimile mai repede ca oricând, dar fiți avertizați că veți fi respirați până la sfârșitul acesteia.

Ideea este de a face un antrenament HIIT în fiecare zi alternativă și încheiați-l cu exercițiile de greutate corporală recomandate de Shape pentru ziua respectivă. Faceți cât mai multe repetări posibile ale exercițiului în 30 de secunde, și odihniți-vă 30 de secunde, apoi reporniți. Trebuie să îndepliniți acest ciclu de patru ori pentru a finaliza provocarea de greutate corporală din acea zi. Dacă sună un pic prea greu pentru nivelul dvs.

Dar nu vor fi la fel de eficiente ca mișcările recomandate de Shape aici.

30 de zile provocări de pierdere în greutate pierd 20 de kilograme

Începeți să rulați cu Couch la 5K Android, iOS Alergatul este cea mai bună rutină de exerciții fizice în care poți intra. Este complet gratuit, îl poți face indiferent de locul în care te afli și poți ieși în aer liber. Dar dacă nu pornești corect, vei crede că nu este distractiv și vei renunța cu ușurință.

Canapea la 5K C25K este o aplicație simplă pentru a te antrena într-un alergător. Veți alerga doar de trei ori pe săptămână, timp de 30 de minute în fiecare sesiune, astfel încât angajamentul de timp nu este atât de mare pe cât v-ați fi așteptat.

De ce la un moment dat nu mai scad in greutate? Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit. Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Orice persoana care incearca sa slabeasca se poate confrunta cu o perioada in care greutatea stagneaza, care apare chiar in conditiile in care dieta este urmata cu grija si este insotita de miscare regulata.

Este un program de opt săptămâni, așa că, într-adevăr, vă uitați la doar 12 ore de funcționare în aproape trei luni. Nu este deloc rău, mai ales atunci când consideri că aplicația promite provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate vei rula o cursă sau un circuit de 5K până la sfârșitul acesteia.

Account Options

Merită dacă doriți aceste funcții, dar vă recomand să începeți mai întâi cu aplicația gratuită. Guru-ul yoga Adriene este aici pentru a vă ajuta pe canalul ei de YouTube cu o provocare de 30 de zile care vă ajută la exercițiul indian antic.

Adriene începe cu rutine ușoare de yoga și te ajută să alegi care este cel mai potrivit pentru tine. Videoclipurile sunt ușor de înțeles și demonstrează tehnicile, astfel încât să nu ajungeți să vă răniți. De asemenea, ar trebui să vă înscrieți la buletinul informativ zilnic pentru a obține un calendar, precum și memento-uri regulate. După ce ați însușit elementele de bază ale yoga cu Adriene, vă recomandăm să treceți la alte metode de antrenament yoga pentru a vă extinde repertoriul.

Având în vedere sarcinile pe care agenții FBI trebuie să le îndeplinească, acesta ar trebui să fie un test minunat pentru oricine se consideră apt.

Este un test îngrozitor care necesită o rezistență serioasă.

Lista provocărilor pentru pierderea în greutate

Iată la ce vă ocupați: Ridicări într-un minut: Minim 35 pentru bărbați, 38 pentru femei Sprint de de metri: mai rapid de 52,5 secunde pentru bărbați, 65 de secunde pentru femei Câte flotări poți: Minim 30 pentru bărbați, 14 pentru femei Alergare de 1,5 mile: mai departe de minute pentru bărbați, pentru femei Obțineți doar o pauză de maxim cinci minute între exerciții, deci aceasta este una intensă.

Și dacă doriți cu adevărat să vă împingeți, adăugați al cincilea antrenament al Programului de Recrutare Tactică: pull-up-uri continue, cu unul pentru femei și două până la trei pentru bărbați. Testul de fitness fizic FBI atribuie puncte pentru cât de bine te descurci la fiecare exercițiu, așa că încearcă să aduni cât mai multe puncte posibil.

provocări de 30 de zile pentru a pierde în greutate

Nu veți crede cum este scorul mediu Oamenii de știință au descoperit că una dintre cele mai bune modalități de a-ți atinge obiectivele și rezoluțiile este să le anunți lumii, împreună cu progresul tău.

Dacă obținerea sănătății este rezoluția diniată unde vă puteți spune. Ce mai faci până acum?