Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță

Utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Bacsis Vrei să-ți subții membrele și să-ți aplatizezi burta.

Dieta pentru arderea grăsimilor în zona abdomenului este eficientă pentru întregul corp

Respectarea unei diete controlate în proporție, în principal cu alimente integrale, împreună cu adăugarea exercițiului potrivit pentru brațele utilizați dumbbell pierdeți în greutate picioarele subțiri pentru a promova arderea grăsimilor și tonifierea vă ajută să pierdeți în greutate pentru a vă slăbi întregul corp, inclusiv aceste zone cu probleme.

Nici o mișcare țintită nu va arde grăsimea de pe brațe, picioare sau burtă, așa cum a explicat Consiliul American pentru Exerciții. Dar antrenamentul cardio și de forță te ajută să pierzi grăsimea totală, astfel încât să devii mai slab.

Nu vă feriți nici de greutăți, de teamă că vor construi mai mult decât să vă subțire. Antrenamentul de forță este un puternic stimulent metabolic care vă ajută să ardeți mai multe calorii și să pierdeți grăsimi. Exerciții cardio pentru brațe și picioare subțiri Activitatea cardio este mult mai probabil să vă ajute să obțineți o burtă plată și brațe și picioare subțiri decât cercurile de brațe vizate, ridicările picioarelor și crunch-urile.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Vă ajută să creați un deficit caloric, astfel încât atunci când corpul dumneavoastră simte că nu are suficiente calorii pentru a vă alimenta activitatea, ajunge în depozitele de grăsimi. Scopul este de cel puțin de minute de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate aerobă intensă în fiecare săptămână, așa cum este recomandat de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane.

În timp ce orice cardio care vă face să vă pompeze inima vă va ajuta să pierdeți în greutate, mergeți la exerciții pentru a slăbi și tonifica brațele sau un antrenament de slăbire a picioarelor, dacă acesta este obiectivul dvs.

Opțiunile includ: Drumeții pe o pantă Canotaj pe un ergometru Pedalarea unui antrenor eliptic cu stâlpi de braț Variați tipul pe care îl utilizați pentru a ține pasul cu provocarea și a arde calorii maxime.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Dacă corpul tău se obișnuiește utilizați dumbbell pierdeți în greutate un singur exercițiu, vei deveni eficient și vei arde mai puține calorii. Proiectează un circuit Ați putea petrece ore la sală, făcând mai multe exerciții individuale pentru brațe și coapse mai subțiri.

Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă

Sau, profitați la maximum de timpul de antrenament al forței alegând exerciții care combină mușchii brațelor, picioarelor și ab într-un singur antrenament. Bonus: De asemenea, lucrați cu alte grupuri musculare majore pentru a crea un fizic slab.

La pachet Prezentare generală Țintirea grăsimii toracice poate fi o provocare.

Efectuați fiecare dintre următoarele exerciții ca un circuit. Faceți fiecare mișcare timp de 60 de secunde și treceți rapid la următoarea, cu o pauză suficientă pentru a schimba echipamentul.

Cum să scapi de grăsimea toracică

Odihnește-te un minut și apoi repetă circuitul încă de două ori. Mutați numărul 1.

Ridicați piciorul de masă invers cu scufundări triceps Așezați-vă cu genunchii îndoiți și cu picioarele plate în podea. Așezați-vă mâinile în spatele șoldurilor aproximativ 3 până la 6 inci, cu degetele îndreptate spre picioare.

  • Pierdere în greutate bărbați peste 50 de ani
  • Soțul meu spune că aș pierde în greutate
  • Contra Nici unul Ganterele de apă, balansurile, glezna și greutățile pentru încheietura mâinii sunt greutăți de apă populare utilizate pentru exercițiile acvatice.
  • Ei bine, ați cerut-o și astăzi vă aduc următorul pas din seria noastră de antrenament cu gantere.
  • Mutarea rămasă va spori avantajele sau va ține înapoi.

Trageți abdomenele în coloana vertebrală și ridicați șoldurile în sus, astfel încât să formați o masă cu trunchiul. Ține-ți mâinile sub umeri și picioarele sub genunchi. Îndoiți coatele pentru a efectua o scufundare triceps.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Ridică-te înapoi. Ridicați piciorul drept drept spre tavan și coborâți. Repetați cu piciorul stâng. Faceți această combinație pentru întregul minut.

Mutați numărul 2. Dumbbell Side Lunge cu Bucle Biceps Stați cu picioarele la distanță de șold și țineți o ganteră în fiecare mână alături de șolduri. Lunge în dreapta.

Fresh articles

Îndoiți genunchiul drept și mențineți piciorul stâng drept cu ambele picioare orientate înainte. Curbează simultan ganterele spre umeri. Mergeți înapoi spre centru în timp ce vă îndreptați brațele înapoi de-a lungul laturilor. Repetați în partea stângă. Continuați să alternați pentru întregul minut.

Cum să pierdeți greutatea rapidă cu antrenament de exercițiu

Mutați numărul 3. Pod cu extensii triceps Așezați-vă pe spate cu genunchii îndoiți, cu picioarele plantate și la distanța șoldului.

Țineți o ganteră în fiecare mână. Cu șoldurile ridicate, îndreptați coatele pentru a ridica ganterele peste umeri.

Video: Tata Ion, atacat dur de foștii socri! 2021, Iunie

Îndoiți utilizați dumbbell pierdeți în greutate extindeți coatele astfel încât greutatea să se apropie de frunte. Bacsis Țineți șoldurile ridicate pentru tot minutul. Când vă îndoiți coatele, acestea ar trebui să fie îndreptate până în tavan.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Mutați numărul 4. Push-Up cu Knee In Intră într-o poziție push-up echilibrată pe mâini și degetele de la picioare. Așezați mâinile puțin mai late decât umerii și picioarele la distanță de șold.

Poziția poziției Video: Tata Ion, atacat dur de foștii socri! Versiunea cu braț rigid al exercițiului implică menținerea coatelor într-o poziție aproape dreaptă, ceea ce înseamnă că cea mai mare parte a muncii provine de la acțiunea umerilor. Întotdeauna faceți o încălzire dinamică timp de cinci până la 15 minute înainte de antrenamentele de antrenament pentru greutate, astfel încât mușchii să fie calzi și pregătiți pentru activitate. Executarea exercițiului corect Pulovarul cu ciorapi cu braț solid necesită doar o gantere, pe care o țineți cu ambele mâini. Lie pe spate pe o bancă plată, cu genunchii îndoiți la 90 de grade și picioarele tale pe podea.

Îndoiți coatele la un unghi de 90 de grade. Îndreptați coatele și trageți genunchiul drept în cotul drept.

Puloverele cu ciocanul dur

Întoarceți piciorul pe podea pentru sprijin. Faceți o altă împingere, ridicați-vă și trageți genunchiul stâng în cotul stâng. Alternează mișcările pentru întregul minut. Mutați numărul 5. Plie Squats cu presă pentru triceps Stai cu picioarele mai late decât șoldurile.

Descrierea antrenamentului

Țineți o ganteră în ambele mâini. Extindeți brațele deasupra capului. Îndoiți genunchii într-o ghemuit plie; ar trebui să fie peste călcâiele tale. Dacă nu, deschideți picioarele mai larg. În timp ce faci ghemuitul, îndoiți și coatele, astfel încât greutatea să vină în spatele capului pentru o extensie triceps. Îndreptați coatele și genunchii înapoi în poziția inițială.

Bacsis Dacă doriți cu adevărat să simțiți arsura, adăugați un minut de cardio între exercițiile din circuit. Exemplele includ cricuri pentru sărituri, un sprint rapid pe bandă de alergat, salturi sau burpees. Vei face antrenamente la intervale de intensitate mare, care ajută la arderea grăsimilor abdominale, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Dacă vă aflați într-o stare fizică rezonabilă și trebuie să pierdeți câteva kilograme, puteți să verificați programul de pierdere a grăsimilor de mare putere. Dar dacă începeți de la zero, cu o mulțime de greutate de pierdut și nu de multă experiență cu programe de exerciții, atunci acest program este pentru tine. Se bazează pe mers și greutăți, și include o sesiune săptămânală a ceea ce se numește "program de circuit". Pasii de bază în greutatea începătorului de formare Pierdere în Greutate Obțineți un permis de medic. Totul este foarte bine pentru persoanele supraponderale să fie forțate de către formatori personali pe emisiunile de realitate, dar trebuie să fii sigur că nu ai niciun motiv medical de bază pentru a nu-și exercita în mod regulat, mai ales dacă ai fost sedentar de mulți ani.

De asemenea, ajută la subțierea și tonificarea brațelor și picioarelor.